IESPĒJAMS, ARĪ JUMS TĀ IR GADĪJIES?
|
Nav iespējams atrast vajadzīgo dokumentu |
Reģistrēti dokumenti ar vienādiem numuriem |
|
|
Gaidāt kādu darbu no kolēģa, bet tad uzzināt, ka viņš ir atvaļinājumā, vai apslimis |
|
Nevar saprast, kura ir dokumenta pēdējā versija |
|
Ātri jāsaskaņo dokuments ar vairākiem kolēģiem |
|
Dažādi darbinieki kārto dokumentus dažādi, pa savam, un ir grūti sekot līdzi saistībai starp dokumentiem |
NESAKĀRTOTA DOKUMENTU APRITE RADA ZAUDĒJUMUS
|
80% darbinieku katru dienu velta vidēji 30 min. Informācijas meklēšanai |
7,5% dokumentu tiek pazaudēti |
|
|
60% darbinieku katru dienu velta vidēji stundu dublējot kolēģu darbu |
|
3% dokumentu tiek nolikti nepareizajā vietā |
EDUS IR DOMĀTS JUMS, JA JŪSU UZŅĒMUMS ATBILST KAUT VIENAM NO ŠIEM KRITĒRIJIEM:
|
Darbā ar dokumentiem kopīgi jāstrādā vairākiem darbiniekiem |
Ir nepieciešams piekļūt dokumentiem, strādājot ārpus biroja, vai kolēģa prombūtnē |
|
|
Ir svarīgi vienlaikus redzēt visus dokumentus, kas saistīti ar vienu projektu |
|
Jāseko līdzi darbinieku uzdotajiem uzdevumiem, līgumu termiņiem, izrakstītajiem rēķiniem |
|
Ir filiāles, kurām jāapmainās ar dokumentiem |
|
Jārealizē projekti sadarbībā ar partneriem |
|
Uzņēmumā ir regulāras sēdes, kas tiek protokolēta |
KAS IR SVARĪGI, IZVĒLOTIES SISTĒMU?
|
Strukturēta un viegli pārskatāma dokumentu glabāšana |
|
Iespēja vienlaikus kopā strādāt pie dokumenta |
|
Ātra un ērta dokumentu meklēšana, arī dokumentu saturā |
|
Dokumentu priekšskatīšana |
Automātiska dokumentu numurēšana |
|
|
Dokumentu versiju vēstures glabāšana |
|
Saskaņošanas / vīzēšanas iespējas |
|
Piemērota dažādu uzņēmuma vajadzību īstenošanai |